"תודה על רשת התמיכה שפרסתן סביבי" כותבת נ' שקבלה ליווי רגשי במרכז רקמן במהלך הגירושין

אנחנו ממשיכות לציין סיום שנה נוספת של קבוצות תמיכה, טיפולים וליווי אישי של נשים הנמצאות בהליכי גירושין. מתרגשות לשתף את המכתב ששלחה לנו נ' היקרה, שפנתה למרכז רקמן לקבלת סיוע רגשי:
 
"גילית היקרה שלום,
 
שמי נ', הגעתי אליך בתחילת תהליך פרידה מגבר אלים ואת הפנת אותי לשירותים שונים במרכז רקמן.
ברצוני להביע תודה עמוקה מקרב לב על רשת תמיכה שפרסת מסביבי בתקופה האחרונה.
בתחילה צירפת אותי לקבוצת תמיכה דיגיטלית, בהנחיית אוראל דברן, שם פגשתי נשים חזקות ומדהימות שעוברות חוויות דומות לשלי, מה שיצר בי תחושת שייכות עוצמתית וקיבלתי המון כוחות ותעצומות להמשיך ולהתחזק.
 
היום היה לי מפגש טיפול אחרון עם לימור בר אילן. היינו בתהליך כחצי שנה ואני שונה מכפי שהייתי כשהתחלנו. אם בתחילה, הייתי בחרדה, להביע את עצמי באמת ולומר מה חשוב לי, היום אני מרגישה אומץ ויציבות לומר מה שיש לי להגיד ולהביע את עצמי בביטחון. אם בתחילה הרגשתי משותקת ופעלתי באימפולסיביות מרוב עומס רגשות מעורבבים, היום אני מיושבת יותר בדעתי ומרגישה שלווה ומנוחת הנפש, מרגישה ראויה לבחור מה שאני רואה לנכון ומרגישה שאני מבינה את עצמי יותר ומקבלת את עצמי יותר, ופחות מפחדת לבחור. אם הייתי בהלקאה עצמית איומה על הטעויות שלי והבחירות שעשיתי, היום אני יותר שלמה ומקבלת את בחירות שעשיתי מתוך הבנה של עצמי וחמלה.
אוסיף ואומר שלימור היא מטפלת מעולה, הרגשתי ממנה קבלה ומסירות יחד עם חכמה וכלים לשפר את הרגשתי.
אתן עושות עבודת קודש ובאמת שיניתן את חיי לטובה".
 
תודה לעו"ס אוראל דברן, שהנחתה קבוצת תמיכה דיגיטלית לנשים בהליכי פרידה וגירושין במרכז רקמן. תודה גם ללימור בר-אילן, שהעניקה לנ' טיפול אישי במסגרת ההתמחות שלה בלימודי פסיכותרפיה.

לשיתוף:

דווקא עכשיו

דווקא עכשיו