תיק של לקוחה

ג' יצאה לחירות : קבלה גט ואת חלקה ברכוש המשותף

ג' הגיעה למרכז רקמן לאחר שכבר לפני שנתיים הגישה תביעת גירושין וכן תביעה למזונות ילדים ותביעה לקבלת משמורת. היא החליטה, אז, למחוק את כל התביעות בעקבות לחץ מצד בן זוגה ותחת הבטחות ממנו כי ישנה את דרכיו האלימות. 

מהר מאוד ההבטחות התבררו כהבטחות שווא ובן הזוג הורשע בהליך פלילי בעבירות אלימות כנגד ג'. בשלב הזה היא הגיע אלינו בבקשה לסיוע משפטי מתוך רצון לקבל גט ולהתחיל בחיים חדשים עם בנה. 

מכיוון שהיא עדיין הייתה מאוימת על ידו (תוך כדי שריצה עונש מאסר בפועל), ראשית הגשנו תביעה למתן צו למדור שקט ושלו. התביעה התקבלה. כיום יש צו האוסר על האיש להימצא בסביבת בית המגורים שלה ושל בנה הקטין, עד להודעה חדשה.

בנוסף, הגשנו תביעת גירושין, תביעה לפירוק שיתוף בדירת המגורים המשותפת, תביעה למזונות ילדים, וכן תביעה להחזקת בנה.

בחודש אפריל האחרון, הצלחנו להגיע להסכמות עם הצד השני. ג' קיבלה גט וכן מחצית מדירת המגורים המשותפת. בנוסף, נפסקו לה מזונות זמניים, ונקבע כי בשלב זה הבן יהיה באחריותה הבלעדית.   

אנחנו מתרגשות לשתף במילים ששלחה לנו: 

"כשהגעתי למרכז רקמן הגעתי אישה מוכה שבורה מפוחדת ובעצבות כל-כך קשה כשלפחד כבר לא היו מילים. הגעתי סקפטית לא האמנתי שיכול להתחולל נס ואני אשוחרר מהנישואין הקשים האלו שכמעט הובילו למותי מספר פעמים.

מצאתי מרכז עם עורכי דין שרואים אותך, שפנויים לכל שאלה בכל שעה , שהם אנשים לפני הכל . זכיתי לתמיכה אמיתית שנתנה לי כוח להמשיך להלחם ולא להישבר , והינה אני פה בדיוק בזמן חג הפסח הפכתי לבת חורין נצלתי מכבלי מוות .

תודה רבה עליכם , אתם ללא ספק הנס הפרטי שלי 🙏❤"

ייצגו ממרכז רקמן: עו"ד הגר רונן, עו"ד שי זילברברג.

לשיתוף:

דווקא עכשיו

דווקא עכשיו