יום הכרות לקראת שנת הפעילות תשפ"ב

לקראת שנת הלימודים החדשה קיימנו במרכז רקמן יום הכרות לסטודנטיות.ים של הקליניקה לסיוע משפטי לנשים בענייני משפחה ולסטודנטיות לפסיכותרפיה ואימון ומנחות קבוצות המלוות ותומכות בנשים בהליכי פרידה וגירושין.
 
ראשת המרכז, פרופ' רות הלפרין-קדרי והמנכ"לית עו"ד קרן הורוביץ הציגו את עיקרי פעילות המרכז ואת המטרות והיעדים לשנה הקרובה. המשתתפות.ים שמעו גם מראשי היחידות של המרכז סקירה על תחום דיני המשפחה בישראל , על עבודת קו הסיוע המשפטי ועל היחידה לקידום מדיניות ציבורית וחקיקה.
 
אחד הרגעים המרגשים ביותר במהלך היום היה מפגש עם אשה שהמרכז ליווה והעניק לה ייצוג משפטי ובנוסף טיפול רגשי.
 
גם השנה נמשיך ונספק לנשים מענה הוליסטי – ייעוץ וייצוג משפטי ובמקביל, למי שזקוקה, תמיכה רגשית במסגרת קבוצה או באופן פרטני. לצורך כך אנו משתפות פעולה עם :
1.סמינר הקיבוצים , המסלול לייעוץ ופסיכותרפיה אקזסטנציאליסטי
2. מרכז שילוב – פסיכותרפיה ומיינדפולנס ( אונ' חיפה)
3. בי"ס לאימון מבר אילן – היחידה לפיתוח מקצועי מבי"ס לחינוך.
4. המחלקה לקרימינולגיה בבר אילן, התוכנית לקרימינולגיה שיקומית
 
תודה גדולה לעו"ד הילה אוחיון – גליקסמן, מנהלת הקליניקה לסיוע משפטי לנשים בענייני משפחה ולגילית ענבר-קמחי, מנהלת תחום התמיכה הרגשית, על ארגון יום משכיל ומרתק. תודה גם למנהלת האדמיניסטרטיבית שלנו, שרי פיירברגר ולרכזת הקליניקה חלא זבידאת על העזרה הרבה שתרמה להצלחת המפגש. תודה לעו"ד שי זילברברג מנהל תחום בתי הדין הרבניים, עו"ד אוסנת פרינץ, מנהלת קו הסיוע המשפטי ועו"ד אבישג עוזרד ראשת היחידה לקידום מדיניות ציבורית וחקיקה על ההרצאות המעניינות.

לשיתוף:

דווקא עכשיו

דווקא עכשיו