בת מצווה למרכז רקמן

בת מצווה של המרכז-page-001

ברכה מדיקן הפקולטה למשפטים ויו"ר הוועד המנהל של המרכז פרופ' שחר ליפשיץ:

 

"למרכז רקמן היקר

 

ברכות חמות לרגל חגיגת בת המצווה

בתקופת הילדות, השיג המרכז הישגים מופלאים לטובת מאבקן של נשים בישראל

ואנו מצפים כולם להישגים שעוד יבואו בתקופת ההתבגרות

הפקולטה למשפטים גאה בכן ומתברכת בהן".

ברכה מחברת הכנסת עליזה לביא:

בת מצווה זהו גיל המסמן את המעבר מילדות לבגרות אך כשמדובר במרכז רקמן, זו הזדמנות לומר תודה. תודה על האחריות החברתית והמבט הבוגר שהיה למרכז מרגע היווסדו ועד היום. מרכז רקמן בנאמנות ובעקביות פעל לקידום זכויות האישה והצדק החברתי תוך הפיכתו לכתובת משמעותית וייחודית בישראל. תחזקנה ידיכן.

ברכה מקואליציית עיקר:

"מרכז רקמן חברים בקואליציית עיקר שנים רבות והנם חלק בלתי נפרד מהקואליציה. הנציגים של מרכז רקמן פועלים באופן מרשים על מנת לקדם את הנושא של נשים מסורבות גט ועגונות ותורמים את חלקם למאבק זה בנחישות ובאמונה תוך דאגה לאנשים שאיתם הם עובדים ולאנשים שלמענם הם פועלים.
השותפות עם מרכז רקמן בנושא של זכויות העגונות ומסורבות גט נותנת לקואליציית עיקר תמיכה וכח לעשות את השינויים ולפעול למען מטרה זו בהצלחה.
הגעה לגיל בת מצווה מסמנת זמן של חידוש והתעצמות עבור נערה, בו המעשים שלה מקבלים משמעות גדולה יותר ומשפיעה יותר על העולם. באותו האופן, אנו מאחלים שתמשיכו בעשייה המרובה שלכם ושמעשיכם יהוו השפעה עוד יותר גדולה על העולם, להביא לתיקון החברה והאדם כפי שאתם פעלתם ופועלים רבות. שאירוע זה יהיה אירוע של חידוש וצמיחה, של שמחה על הדרך שעברתם וציפייה להמשך הדרך שבו תלכו, תעשו ותשפיעו.
מצפים להמשך הצעידה יחד ולהמשך העשייה וההצלחה יחד,
קואליציית עיקר"

 

לשיתוף:

דווקא עכשיו

דווקא עכשיו