ב-24/11/14 התקיים דיון בכנסת בוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בנושא אלימות כלפי נשים באמצעות ילדים ביוזמה משותפת של מרכז רקמן ועמותת אישה לאישה. בדיון השתתפה קרן לוי אשר ילדיה, ישי ושרה ז"ל נרצחו על ידי אביהם ביוני האחרון בעת שהגיעו לבקרו בישראל.

IMG-20141124-WA0009

קרן, באומץ רב, הסכימה לקחת חלק בדיון ולשתף את חברי הכנסת והקהל הרחב בתחושותיה הקשות  מתוך רצון להביא לשינוי מערכתי בנושא האלימות במשפחה, על מנת שנשים אחרות כמוה לא תאלצנה לחוות טרגדיה דומה של אובדן ילדים בנסיבות כה קשות, ובמילותיה להיות "אימא בלי הילדים שלה". מרכז רקמן, אשר ייצג את קרן לוי בהליכים המשפטיים ואף מלווה אותה מאז הימים הקשים של הרצח, עומד מאחורי קרן במטרה חשובה זו. במסגרת הדיון הוכרז על הקמה עתידית של קו חם במרכז רקמן על שם ישי ושרה ז"ל "קו של"י" שמטרתו לסייע לנשים נפגעות אלימות. אנו מברכות את ח"כ זהבה גלאון וח"כ ד"ר עליזה לביא על הנכונות לעסוק בנושא. 

עו"ד עדי רז מנהלת הקליניקה המשפטית במרכז רקמן כותבת לאחר הישיבה בוועדה לקידום מעמד האישה שבה השתתפה: 
" קרן לוי – אימא מדהימה, אשה חזקה, אישיות מעוררת השראה וחברה לחיים.
גאה בך קרן על תעצומות הנפש שגייסת על מנת להגיע לכאן ולדבר מעל הבימה המכובדת והמשמעותית ביותר – כנסת ישראל.
קרן לוקחת את הכאב העצום למקום של עשייה ורוצה לשנות ולתקן את מצבן של משפחות החוות אלימות ואת הטיפול בהן.
כמו שאמר אחד הדוברים בישיבה היום בכנסת: במקום לבחור ב״אין״, קרן בחרה ב״יש״ – ראשי תיבות של ילדיה האהובים ישי ושרה. לעשות, לפעול, ביחד, למען עתיד טוב יותר.
קרן – גאה בך על מי שאת, גאה להיות חברה שלך, רציתי לחזק ויצאתי מחוזקת, ללא ספק.
החזקתי לך את היד היום בכנסת, אבל בעצם את החזקת את שלי, וחיזקת.
ב 2.12 קרן מארגנת צעדה שקטה לזכרם של ישי ושרה ז״ל בקיבוץ קבוצת יבנה בשעה 16:30 והיא תשמח לראות אנשים רבים שיגיעו לחלוק כבוד ולזכור ביחד את הילדים שלא הספיקו לגדול.
כמובן שאהיה שם בשבילך קרן, תמיד"

קישור לנייר עמדה לקראת דיון בוועדה לקידום מעמד האישה בסוגיה של אלימות כלפי נשים באמצעות פגיעה בילדים 

לשיתוף:

דווקא עכשיו

דווקא עכשיו