
23.7.17: בשבוע החולף, ד"ר גלית שאול, מנכ"לית מרכז רקמן, השתתפה בסמינר במקדוניה בנושא הגירה ופליטות.
במסגרת הסמינר נפגשה הקבוצה עם מנהיגים מקומיים רבים ובניהם נשיא מקדוניה, שרת הביטחון, ראש העיר אוכריד, מנהיגי החברה האזרחית ועוד. נושא ההגירה והפליטות הוא נושא










